My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

akhirnya... kau PERGI jua~ tabah Jannah, tabah!

Assalamu'alaikum w.b.t..

mintak maaf ye.. banyak benar update entry ni.. mesti rasa annoying kan? maaf maaf maaf maaf... :(

- Oyen yang tabah -

ingat lagi kat si kecik Oyen Miss J yang separa lumpuh ni? kalau tak tau, sudi sudikan la klik kat gambar tu.. will direct you to the entry.. ;)

hari ni Miss J happy, sebab tiba tiba Oyen bole mengiau dan bukak mata.. so Miss J semangat nak bawak pergi klinik esok.. so Miss J proceed dengan kerja ironing.. Oyen mengiau panggil panggil, Miss J datang kejap kejap tengok dia.. oooo.. iyak(membuang) rupanya.. so Miss J biar dulu.. sambung lagi kerja..

pelik, Oyen asyik mengiau dan pandang Miss J je.. leka dengan kerja, Miss J tak pandang Oyen dah.. sejam lepas tu, rest kejap.. tengok tengok Oyen, dah keras.. sabar Jannah sabar.. I wont cry, I wont cry.. dah ajal.. cukup cukup la minggu ni Miss J dah banyak kehilangan airmata sebab kucing kucing.. ;)

si kecik Oyen yang tabah.. haooy resting ye.. :)

p/s : terima kasih sebab sudi baca..

6 comments:

niena shopping2u said...

erm... dri dia hidup tggung derita,kt sna dia tenang :D

dia haiwan,xada dosa yg dia buat tpi dia akan igt jsa baik org pda dia.. :D dia akan doakan jannah

niena shopping2u said...

=D

alif haris said...

kucing kesayangan sy pergi menghilang sebelum mati .. mygkin die taknak tuan die sedih nmpak jasad die ..

kenangan bersamanya sntiasa segar dingatan :)

didie charlote said...

isk.. sedih kan bile terase kehilangan :(

adib syazwan said...

mmg perit nak terima kehilangan sesuatu yang kita sayang, yang pergi tetap akan pergi~

+_Miss.Jannah_+ said...

terima kasih semua.. :)
takpe.. lebih baik dia pergi dari dia sengsara.. semoga dapat jumpa kat akhirat nanti.. :)