My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

SAYA NAK JADI PROTEGE JAMALUDDIN.NET!

Assalamu'alaikum w.b.t..

- KLIK KLIK header kalau mau join! -


kali ni "ayah" Miss J a.k.a Abang Jamal buat segmen ala ala mentor gitu.. *perasan! kebetulan je nama sama dengan ayah Miss J.. 

tak nak cakap banyak.. 

1.KENAPA SAYA NAK JADI PROTEGE ABANG JAMAL?
   for sure sebab Miss J ni budak baru yang masih mentah dalam dunia blogging.. makanya Miss J amat memerlukan tunjuk ajar dari semua pihak.. dan dengan offer ni, MUSTAHIL untuk Miss J lepaskan.. betul tak? ;)

2. KENAPA SAYA PERLU DIPILIH?
   - sebab entry Miss J tak pernah ada unsur politik.. kalau ada pon, pasal BERSIH je.. tapi bukan overview pasal perhimpunan tu.. sila klik untuk baca ye? :)

   - sebab Miss J rajin update blog.. tapi tak la serajin otai otai.. sehari tu, ada la lebih dari 3 atau 4 entry.. tengok pada kerajinan dan kelapangan.. :)

   - sebab Miss J serius nak jadi blogger yang baik! biar followers tak ramai, asalkan entry ada kualiti dan style yang tersendiri.. *my favourite topic is on typical ladies, as usual.. ;)

   - sebab Miss J nak sangat tau apa benda tu UV, SEO, dan segala macam istilah blogging yang lain.. sebab Miss J ni agak lembap sikit.. nak kena ada orang explain baru Miss J faham.. *tutup muka!

   - last but not least... sebab.... yang buat tutorial ni kan "ayah" Miss J.. mesti la "ayah" kena pilih "anak sendiri" kan..? *okay, perasan lagi di situ.. lari laju laju sebelum kena ketuk! ;)

takpe kalau tak terpilih.. tak terpilih bukan bermaksud jalan untuk proses pembelajaran Miss J terbantut kan? maybe Miss J kena minum Anmum Essential, baru la sel sel otak bole berhubung, lalu mencanaikan kesemua maklumat untuk hasilkan blog yang MANTOP.. ;)

Good luck untuk semua peserta.. peace, happy blogging you all.. :D

as for "ayahku" a.k.a Abang Jamal.. best tengok Transformers 3? hehe, jangan maraaaa.. ;)

p/s : panjang la sangat.. terima kasih sebab sudi baca.. nak join?? CEPAT! tengah malam ni tutup! :D

3 comments:

Ir. Jamal said...

Tahniah kepada semua yang dah terpilih nie.

Diharapkan korang semua dapat email Jamal dan perkenalkan diri sikit ye, dapat jugak eratkan hubungan diantara kita semua nanti.

Emailkan butiran diri dan blog korang ke...

jamaluddin_ab@yahoo.co.uk

Untuk memudahkan Jamal share tips-tips terbaru nanti..

:-)

CikRangers (CR) said...

yeahh...sama2 da jadi protege.. :)

Norhisham Nordin said...

salam jannah... dtg dr blog jamal... salam 1protege... dah follow blog ni... huhu...

Norhisham Nordin : Jom Singgah Blog Saya