My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

boleh TOLONG RESPECT privasi orang tak??

Assalamualaikum....

4.36 a.m : aku tak boleh tido.. knape? bukan sebab merindu, bukan sebab dah tido petang ke ape ke.. dan macam macam alasan yang sewaktu dengannya.. sorry, alasan tu semua dah tak boleh pakai sebab i'm trying to be a new me.. takde tido petang(walaupon tak selalu buat), takde nak merindu macam orang sawan ba'tuuuuuuuuut'.. enough, semua tu takde.. dah dah lah jannah.. hentikan sume karut ni.. just direct to the point okay? :)

entry kali ni ditaip dengan penuh emosi MARAH ye.. tengok entry dah tau dah kan? PRIVASI.. sape yang tak nak privasi tu memang GILA la bagi aku.. hey, HALLOOOO!! orang gila pon tau nak spend time untuk diri dia sendiri okay? apatah lagi aku yang NORMAL ni.. dan orang orang NORMAL yang lain..

ada ke call aku tengah tengah malam?? yes, i DO admit that i am kinda BURUNG HANTU.. mane taknye, malam berjaga.. paling awal time tido pon pukul 3 a.m.. TAPIIII... tu tak bermakna aku langsung tak reti reti nak tido awal kan? ade gak masa aku nak tido awal, nak dapatkan KUALITI tido yang TERBAIK! dipendekkan cerita, 7.30 p.m tadi aku dah tido(after performing my Maghrib for sure la kan?oh sorry, tak perlu nak mention sangat jannah..tu riak namenye..).. aku sangat sangat la PENAT sepanjang seminggu dengan aktiviti kesurirumahan yang TERAMATLA menggilak! so ape salahnya aku nak tido awal? family aku pon faham kepenatan aku.. thanks guys, you're absolutely the BEST! alhamdulillah, syukur aku dikurniakan family yang sangat sangat memahami(menyempat lagi walaupon tengah marah..)

siapakah gerangannya yang telah menaikkan kemarahan aku pagi pagi buta ni?? an UNEXPECTED CALLER!! pukul 12.30 a.m tadi.. kalau URGENT takpe la.. aku takkan marah.. TAPIII.. nampak saje nama caller tu kat skrin... okay, i know.. REMEH!! so aku putuskan, aku tak nak jawab.. settled kan?? TAPIIII.. kenape aku marah, sedangkan aku tak jawab pon phone call tu?? sebab orang ni TAK PAHAM BAHASA! okay, kalau korang call orang malam malam, yet orang tu tak jawab phone.. paham paham sendiri la orang tu dah tido ke hape ke kan?? TAPIIIIII lagi sekali!! this guy tak paham agaknya.. BERDERING DERING handphone aku yang murah tapi VIBRATION and SOUND dia tak berhengat ni!! aku SILENT, bunyik jugaaak... Ya ALLAH.. Kau ampunkanlah aku dan segala carut marut aku ni... aku memang takde kompromi untuk callers hampeh macam ni.. dah rasa nak campak campak je handphone ni kat muka dia tau tak?? PANAS di hati ni, Tuhan je la Yang Maha Mengetahui! dah la aku ni banyak keje nak settle down weekend ni.. apa kau ingat PENGANGGUR macam aku ni takde LIFE ke, duduk rumah besarkan bontot, nak menempel depan laptop manjang.. dah kalau macam tu la hidup GOYANG KAKINYE wey.. memang TAK la rumah aku nak berkemas dengan AUTOMATIKNYE kan??? takde dapur aku nak masak untuk family aku.. takde la mesin basuh tu nak buat laundry untuk family aku.. takde la penyapu tu nak menyapu dengan sendirinya kan??? 

AGHHHHHHHHHHH!!!!! aku rase macam nak menyumpah kau habes habesan tau tak?? TAPIII.. tak COOL la aku maki belakang belakang kan? ooops, ni bukan maki, ni INTRO je. sikit masa lagi kau akan kena.

tolong la.. aku tak marah kalau nak call tengah tengah malam.. TAPIIIII.. biar la kena dengan KEPENTINGANNYA... telinga aku ni nak dengar banyak benda lagi dari nak mendengar perkara yang SEKECIK ZARAH tu.. mintak maaf awal awal kat mana mana pihak yang terasa.. ESPECIALLY, kawan kawan aku yang follow aku, and yang ada phone number aku.. bukan korang yang aku maksudkan.. macam biasa la.. blog aku ni jadi tempat luahan rasa and curahan idea kan.. dont worry, bukan korang sebab korang tak pernah lagi buat macam ORANG ni.. ;)

aduuuuhhh!!! sekarang ni aku yang MEROYAN nak tido! thanks banyak banyak kat orang tu.. kat mana awak belajar teknik teknik menjadi seorang yang sangat sangat sangat sangat ANNOYING ni eh? nak gak menuntut kat situ.. and then saya pulak yang jadi orang TAK BERTAMADUN, and call awak tengah tengah awak mengangkang tido.. lepas tu kite tengok, awak BENGANG ke tak.. kalau takde rase ape, tu petanda awak BANGANG.. sorry to say, memang aku tengah BENGKEK gile kat kau sekarang. boleh ke aku nak BLOCK nombor kau? haish! mendidih darah aku ni sampai kat otak kau tau?? tunggu kau. LAGI SEKALI kau buat, memang aku TEMBAK kau!

pengsan la aku nak wat duty harian sok.. HAIYAKKK!!!!!!!!

No comments: