My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

||_+_rinduku_+_||

kdg2 aku rase aku dh berjumpe dgn 'kamu' yg aku carik...
tp kdg2 aku rase aku belum temukannye..
tp aneh...
rindu tu slalu dtg utk 'kamu' tu...
aku rindukan kehadiran 'kamu' tu di sisi aku..
aku tau..
korg pon pelik...
gile ke minah ni?
yes..
aku gile merindukan 'kamu' yg wujud,tp blom penah muncul di depan mata...

kdg2 aku dpt rasekan 'kamu' tu di sisi..
slalu bg kata2 semangat,walaupon aku tau die jauh di mata...
pelik...
x kire la jarak tu jauh ke dekat..
aku sentiasa dpt rase yg die slalu dekat di hati..
mcm tv9.. ;)

makin hari makin kuat rindu ni utk 'kamu' tu..
pegi cari???
mungkin..mungkin aku akan mencari..
cuma..
aku takot terhenti kat tgh jalan kalau aku x jumpa ape yg aku cari...
sadis kan aku?
berangan utk bahagia,tp terlalu takut dgn kenyataan..

saat2 mcm ni buat aku terfikir..
kiranya aku bertemu dgn 'kamu'..
akan kusujud kpd Ilahi..tanda syukur yg teramat krn mempertemukan aku dan 'kamu'..
akan kuselami erti kehadiran 'kamu' tu lps beberapa kali kecundang..
sbb kehadiran 'kamu' tu yg dpt buang segala kesepian ni..
yg mengisi kekosongan hati ni..
yg melengkapi segala kekurangan diri..

persamaan membina keserasian..perbezaan melengkapkan..
aku cukup suke dgn ayat tu..
tp..lebih tepat lg aku katekan...
keserasian itu dtgnye dr perbezaan..
sbb?
kite lbh faham dia bile dtgnye perbezaan..
aku phm kegemaran n kebencian die..
melalui perbezaan ;)

ahh...
maybe mood aku ni sedang ingin bercinta kot.. ;)



No comments: