My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

||_+_kisah lappy dan semot_+_||

hari ni aku sgt marah..
y????
sbb..semot2 halus telah mengambil alih keyboard aku!!!
taip cket je semot kua..
ape ingat aku ni david copperfield ke nak magic2??
ape dah x cukop tanah ke kat luar sane nk dibuat sarang??
oh!!
aku dpt rasekan yg darah aku mendidih,menggelegak naik smpai otak!

nak sembur ridsect,jahanam lappy..
so...aku terpaksa gunekan jari2 yg kecik ni utk...
MEMBUNUH SCR MANUAL!
ya Allah...........
free2 jd pembunuh bersiri arini..hahaha

x paham btol la ngn semot2 ni..
lappy ni gadget,bknnye makanan!
celah bedah manenye yg dorg nmpk best kat lappy ni??
ade mines wonderland ke?
ade LRT ke??
ooops!!
LRT x leh sebut kuat2...
t iela marah..hahaha
hai la semot...
tlg la bermaboskan diri anda dr keyboard sy ni!
ade gak aku ilang kwln ni nanti kang...
hahaha.

ok..sblm aku jd lbh gila....
bek aku away..
tq for reading ;)

No comments: