My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

KL Gangster memang tak bole blah!

Assalamu'alaikum w.b.t..

- tajaan ikhlas Mr. Google -

KL Gangster memang mantap! Miss J suka sangat sangat.. dengan kekacakan Aaron Aziz, perghhhh~ memang cair.. 

TAPII.. kenapa Miss J kata filem ni tak bole blah?? thanks to AzizBos yang mendedahkan ketidakbolehblahan cerita ni..

nak tau apa dia?? rajin rajin kan la jari tu KLIK ke blog Bos ye? ;)


terima kasih sebab sudi baca :D

5 comments:

Acik said...

adik kite suka sangat citer ni!

bos said...

thanks...raya atang rumah kmk..hehe...

+_Miss.Jannah_+ said...

Acik : best kan? dgn aaron aziznye yang kacak.. cair cair.. ;)

bos : cia tiket belon lok..hehe

bos said...

haha..tunggu bos jadi taiko besar mcam king lam cita kl gangster lok..haha..

Elih Japahar said...

Sy sangat kecewa menonton KL gengster ni...jalan cerita yg straight je, penceritaan yg failed!!..tapi kreatif lah..huhu