My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

SEGMEN PUJI ATAU KRITIKLAH ENTRI KU INI~

Assalamu'alaikum w.b.t..


olrait!! Abe Ben buat segmen baru lagi.. go Abe Ben go! semoga Abe Ben sentiasa kreatif menghasilkan segmen segmen yang menarik lagi macam ni untuk masa depan ye.. bole la Miss J nak join laju laju.. ;)

- task based on the picture above -

"homaigosh!! what the JAMMED? aku nak cepat ni.."
"b.o.d.o.h betol la.. jalan la cepat wey! bikin PANAAAS je.."

hah, ni la ayat yang paling tiptop kalau jalan jammed.. sabar la bang.. takdenye rumah tu nak lari ke mana pon.. berkaki ke rumah abang tu? tak kan? embak(bawak) ilek(bertenang) bah bak kata orang Kuching.. laju laju sangat pon, tapi pastu PRANGGG accident, tak ke sia sia namanya? ;)

same goes with blogging guys.. kena banyak SAAAABAR! jangan la sebab nak kejar readers yang banyak, kita pon sibuk mengupdate 50 entry sehari, okay, itu tipu sangat 50 sehari, tapi isi takde.. tak best la macam tu.. takde jalan mudah untuk berjaya baby.. semuanya bermula dari ZERO TO HERO.. yang penting strategi, kreativiti dan keikhlasan mesti ada untuk menjadi blogger yang berjaya.. good luck untuk anda dan saya! ;)

nak join tak? klik di -----------> SINI!

8 comments:

♥ AkuMuslimSederhana ♥ said...

rin folow cni.n komen entry ni..folow rin taw n komen entry rin yg ni http://clickheartyamereen.blogspot.com/2011/06/puji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html..btw,blogger always kene sabr..slmat mnjdi blogger yg sabar

Unknown said...

salam.. dah makan ke belum?

Sal Saari said...

setuju dengan awk..

Niena Muhammad said...

bijak2 entri ni :)

Student uniSZA said...

yeahhhh , ape ape pon kene SABAR kan miss Jannah .. hehe

salam kenal ~ CM

+_Miss.Jannah_+ said...

salam kenal jugak CM :D

idafirdausi said...

nice entri dear.. :)

+_Miss.Jannah_+ said...

tenkiu Cik Ida :)