My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

kesinambungan Makcik Whatsoever : respons~

Assalamu'alaikum w.b.t..

sudahkah anda report blog Makcik Whatsoever yang menghina agama ISLAM secara terang terangan itu di Wordpress Abuse? anda bole juga report kat Report SPAM Makcik Whatsoever kat Wordpress laju laju.. kalau belum, bertindak SEGERA! jangan biarkan penghina tersebut berleluasa menyalahgunakan kebebasan bersuara! sama sama la kita mempertahankan agama dengan segala kudrat yang kita ada.. semoga ALLAH memberkati usaha murni kita semua.. :)

TAHNIAH kepada yang bekerjasama.. terima kasih Miss J ucapkan.. tak sampai sejam Miss J postkan entry mengenai Makcik Whatsoever ni, salah satu fan page yang Miss J selalu intai dah pun menyebarkan blog Miss J yang tak seberapa ni.. thanks to admin Kami syg Admin Jack kerana pantas bertindak.. hasilnya, entry ni telah pun disebarkan secara meluasnya oleh lebih 100 orang.. terima kasih.. Miss J kagum dengan usaha kita semua.. ALHAMDULILLAH.. :)

tapi.. ada yang mengecewakan juga.. Miss J dapat tau something yang mengejutkan Miss J melalui fan page Kami syg Admin Jack jugak.. untuk pengetahuan para para sakura, admin fan page ni jugak telah mempostkan ke pages yang lain.. dan ini la hasilnya...



mungkin ada yang kurang jelas..

"apakah faedahnya jika disebarkan sesuatu yang mengaibkan agama sendiri?"

tu la respons dari admin fan page tersebut.. anda nilaikan.. Miss J tak terkata langsung.. semoga admin fan page ni sedar dengan kesilapan bicara beliau.. Amin.. 

untuk para para sakura sekalian.. maafkan Miss J kalau terkasar bahasa.. sekian :)

1 comment:

keet said...

xpe miss J..abaikan org yg xnak pejuangkan agama sendiri 2..truskan usaha kita utk terus di jln yg benar okek..