My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

||_+_kisah yg x sempurna_+_||

there's so much things happened since last 3 days..
n for this,aku agak pasif beron9..
hmm..where do i start?
actually...
dlm kepala otak aku ni ade satu persoalan je..
dr dulu lagi aku x penah dpt jawapannye..
or maybe...
it is not meant to be answered forever..

tgn yg disangka lembut menghayun buaian....
jgn disangka x mampu menggegarkan kepala...
pelik kan?
ape yg cube aku sampaikan kat sini sbnrnye?
knape tibe2 kuar ayat mcm tu?
jgn tanye..
sbb aku xkan mampu nak jwb..
dah hampir 5 tahun aku carik jwpn utk sume persoalan ni..
tp makin aku carik,makin ringan tgn singgah kat aku..
makin aku betanye,makin bencana dtg kat aku..
so...
maksudnye aku mmg x ditakdirkan utk tau jwpnnye ke?
sampai bile2 skalipon?

bkn aku nak menyalahkan takdir..
HARAM bg hamba-Nya mempersoalkan ketetapan hidupnya..
tp...
kdg2 aku x bole lari dr satu perkataan..
"KENAPA?"
kdg2 aku jeles sgt tgk kebahagiaan org..
aku cemburu dgn kemesraan dorg bersama...
hidup sebumbung tanpa masalah..
walaupun aku pasti,dorg ade masalah yg tersendiri...
cuma...
kes aku ni....
ABSOLUTELY DIFFERENT!
cuma org2 yg terpenting dlm hidup aku je yg tau..
cuma..
kdg2 dorg x paham..
kenapa sampai mcm tu skali jadinye...
jgnkan dorg je yg x paham..
aku yg menanggung ni?
lagi la x paham ape2..
lagi x mengerti KENAPA asyik aku je yg DIPERSALAHKAN?

ape yg aku dah buat sampai mcm tu skali hukumannye?
ye..
salah aku ternyata berpunca dr kedegilan n ego aku..
tp..
aku bkn jenis yg suke menadah silap org lain..
aku bkn jenis yg suke dilayan scr bias..
aku memberontak bile aku rase aku x diadili seadil2nya..
haduhhai...
maybe ni dugaan utk aku..
maybe ni latihan utk kuatkan mental n emosi aku..
chaiyok!!
bkn senang nak jd senang..
bkn susah nak jd susah..

ah,sekadar nak sedapkan hati je kan?
argh!!
slalu mcm ni la :((
masalah org,sekejap je aku leh tlg..
masalah sendiri...
haram J!
bkn main lambat lg solutions die..haha
naseb la kau jannah...
kau usaha la sampai ko bejaye!!

adios..amiigos! ;p

No comments: