My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

||_+_kamu_+_||

salam u ols... ;)
ah,gedik la pulak kan...hehe
tp its ok..x kisah la gedik ke ape ke..
sbb i tau..bkn glemer sgt pon i ni sampai org nak follow 24/7..
kan...? ;p
ahakz..mcm geli je jd gedik ni..
so,i'll behave juz d way i am..
ok? ;)
arini sgt penat...
mane x nye..ari jumaat aritu x tdo..
then pagi2 lg ari sabtu tu dh shoot pegi KL...
g kenduri kat umah nenek..
haa???kat mane..?
kat keramat...au2 je.. ;)
ah,perasan lg!
mcm la ade org tanye...haha.
dh la mate ngantok,sampai2 umah nenek xkan nk goyang kaki je kan..?
agak kurang sopan kat situ..
so..aku gagahkan lak mate ngan bdn ni masok dapo..
tlg mane yg patot...
n finally,aku tido kul 3..
great jannah!straight tido lambat..
amalkan slalu k...haha.
bkn senang nk dpt mate panda mcm ko ni.. ;)
end of d story...
tajuk entri arini...
ntah,aku rase pe yg aku bebel dr td xde kene ngene pon ngan tajuk...
kan...hahaha.
 actually...aku nk share satu lagu ni...
tp lagu omputeh la..
lagu ni sweet sgt....
lirik die sgt bermakna..melodi die pon indah..
chewah chewah...
ayat...mintak kaki je.. ;p
korg dgr la dulu..siyes best! :x

-when u tell me that u love me- 

 -p/s : mane2 yg x elok tu..tutup mate tau? ;p-

ni pulak lirik die...

I wanna feel this way
Longer than time
I wanna know your dreams
And make them mine

I wanna change the world
Only for you
All the impossible
I wanna do
I wanna hold you close
Under the rain
I wanna kiss your smile
And feel your pain
I know what's beautiful
Looking at you
Here in a world of lies
You are the true

(Chorus) 

And baby
Everytime you touch me
I become a hero
I'll make you safe no matter where you are
And bring you
Anything you ask for
Nothing is above me
I'm shining like a candle in the dark
When you tell me that you love me

I wanna make you see
Just what I was
Show you the loneliness
And what it does
 
You walked into my life
To stop my tears
Everything's easy now
I have you here

(Repeat Chorus)

In a world without you
I would always hunger
All I need is your love to make me stronger

(Repeat Chorus) 

best kan? ;)
kdg2 bile aku xde keje..tibe2 mulot aku ringan je nyanyi lagu ni...
mcm lagu ni dah sebati sgt ngan diri aku..
fullamaakkk!!!!ayat kau skrg....
mmg x leh blah..hehe.
org ckp sharing is caring...
so...tibe2 rase terpanggil je nk tafsirkan lagu ni dgn fahaman aku sendiri..
ecececeh...mcm nujum pak belalang je nk bukak2 kitab.. ;p

jom kite feeling same2...
I wanna feel this way
Longer than time
I wanna know your dreams
And make them mine 
 
org ckp lg...cinta tu indah...
saat cinta dtg tu,sumenye rase sempurna...
xde yg kurang langsung...
sbb keindahan cinta tu la buat kite rase nak kekal sampai bile2...
sbb kenikmatan bercinta tu la dtgnye segala impian bersame..
yela...btolla ckp org lagi..
wujudnye realiti bermula dr sebuah fantasi...
dan fantasi tu bermula pd jiwa manusia yg punya rase cinta...


I wanna change the world
Only for you
All the impossible
I wanna do 
 
hhmmm...ramai yg ckp.....(aku ni x abes2 dgn ckp org,ckp aku bile lg??haha)
dunia tu mcm syurga...
segala yg kite nak,hampir kesemuanya ada...
tp..demi cinta...
'kamu' impian aku ni sanggup tukarkan dunia utk aku..
bukan la nk ckp dunia tu x penting..
yela...xde ckp I LOVE YOU tu je bole beli makanan n bla bla bla kan.. ;)
n betapa sygnye die kat aku..
sampaikan perkara yg mustahil dlm dunia pon die akan usahakan...
INSYA ALLAH... :D
tp jgn la smpai ke lautan api pon ko nak renangkan 'kamu' oi..
menjanda la sy nanti... ;p

I wanna hold you close
Under the rain
I wanna kiss your smile
And feel your pain 
 
haaa...ni one of the lyrics yg aku suke..
aku akan menjagamu walau di bwh hujan skalipon..
wah....mcm memori daun pisang pulak kan... ;p
ingin kucium senyumanmu...
wah...ni xde aku nk buat derr...
tp..menurut pemahaman aku...
die nk ckp izinkan aku menghayati setiap garis senyumanmu..
kdg2...hanye dgn senyum je kite boleh tafsirkan segalanya..
mcm lagu tu la...
senyum..x perlu kata apa-apa.. ;)
tp...dlm mane2 relationship pon...
mesti ade suke,mesti ade duka....
aku bkn stakat nakkan sumone yg boleh ketawa dgn aku...
tp aku nak gak kongsi rasa sedih aku kat bahu 'kamu' tu..
kalau 'kamu' tu mampu bagi aku kebahagiaan tu..
aku akan bg yg terbaik utk 'kamu' tu gak.. ;)

I know what's beautiful
Looking at you
Here in a world of lies
You are the true

cantik itu very subjective..
beauty lies on the eye of the beholder kan? ;)
mungkin tidak pd paras rupanya..
ah...duniawi..masok kubo jd buruk gak..
ape la yg ade pd rupa..
mungkin cantiknye sumone tu pd senym die n whatsoever..
yg penting..hati die..iman die...
cintai die krn Allah...krn Allah yg mengatur pertemuan kite dgn si dia.. ;)
n skalipon dunia ni penuh dgn penipuan..
die la yg jd sinar yg terangi sgala kegelapan dlm hidup aku...
tgn die la yg akan pimpin aku ke jln yg benar..
'kamu'...
sy tunggu kehadiran 'kamu'.. :)

And baby
Everytime you touch me
I become a hero
I'll make you safe no matter where you are
And bring you
Anything you ask for
Nothing is above me
I'm shining like a candle in the dark
When you tell me that you love me

stp sentuhan die memberikan keyakinan utk aku melangkah..
die la kekuatan aku yg akan aku pertahankan..
sgala ape yg die nak,selagi x melanggar syarak...
aku akan cuba sedaya upaya utk penuhi..
n..tiap kali dia ungkapkan cinta..
aku akan rasa semangat aku berkobar2..
bersungguh2 utk berusaha kekal dgn dia smpai akhirat..
sampai syurga... :)

I wanna make you see
Just what I was
Show you the loneliness
And what it does
You walked into my life
To stop my tears
Everything's easy now
I have you here 

dlm bercinta ni..aku nakkan dia nmpk siapa aku sbnrnye..
bkn plastik ke ..kaca ke..kertas tisu ke..
bukan..sume tu sampah.. ;p
akan aku ajarkan die ape tu SEPI..
supaya die tau..
betapa bersyukurnye aku dgn kedatangan die dlm hidup aku..
sbb aku rase sgt sempurna bile die ade di sisi..
semoga dgn 'kamu' ni nanti..
xkan ade lg airmata.. ;)

In a world without you
I would always hunger
All I need is your love to make me stronger

ha....yg ni aku x brape nk setuju sgt la..
sbb..aku independent..
bkn suke nk mengharap sgt bantuan die..
ah..mcm gedik je kalau kene gigit semut pon nak ngadu kat die kan..hehe
tp yg pastinye..
aku mmg perlukan kasih syg die utk kuatkan lg semangat aku..

utk 'KAMU' yg somewhere some place in this world tu...
lagu ni khas utk 'KAMU'..
i'm counting d days till d destiny brings us together...
mudahan 'KAMU' la yg terbaik..
bkn makhluk tuhan yg paling seksi ok??hehe.
xoxoxo 

No comments: