My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

Miss J jadi Digimon???

Assalamu'alaikum w.b.t..

- ehsan Abang Google -

haaa... mesti semua orang ingat lagi anime Digital Monster a.k.a Digimon ni kan? dengan hanya menggunakan Digi-vise, *betul ke spelling tu? who cares, janji semua faham kan? Digimon yang comel momel ni mesti bertukar ke level dan kekuatan yang berbeza kan? ;)

bila tengok anime ni, Miss J terfikir.. hidup ni perlukan perubahan.. sama ada dari buruk ke baik.. atau baik ke buruk, itu pilihan manusia sendiri.. 

maka dengan ini.. Miss J pon nak berubah jugak la.. tak nak dah guna nama pena Miss J ni.. ;)

"nama dah sedap sedap mak bagi Nurul Jannah, sedap sedap kau je tuka jadi Miss J ye? banyak cantik muka kau?"

haha, nak tergelak jugak dengar ayat mak tadi.. tapi ada betulnya jugak cakap mak tu.. there's nothing wrong with my name, why am I using this "Miss J" instead of Jannah? maksud dah cantik, indah nian lagi.. "Cahaya Syurga".. ;)

baik la mak... saya terima pakai nasihat mak.. oleh itu.. saya mengisytiharkan penukaran nama pena baru saya..

Miss J bertukar menjadi
|
|
|
|
V

Jannah
;)

p/s : untung jugak berblog sambil dipantau oleh parents ni kan? tunjuk ajarku sifu! ;)


- I HEART my Mr. Jamaluddin & Pn. Noraini soo MUCH -

2 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

:D

mksud jannah tu kn cntik :D

tpi staf akak kt sni nama jannah tpi tomboy hehe

NasZ said...

Jannah pun ok gak... I like..

MOHD NASER.com