My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

||_+_semoga cpt sembuh_+_||

baru ni tadi aku dikejutkan dengan satu berita.. mak abang angkat aku yang paling aku sayang, abang ady sakit n kat wad sekarang ni.. aku tak tau sakit ape.. sebab abang ady sangat jarang nak cerita kesusahan dia kat aku.. according to doctor, keadaan mak abang ady tak dapat nak dijangkakan lepas operate malam tadi.. aku agak tekejot bile ~g@dismer@hjambu~ a.k.a pink called aku tadi, a few minutes lepas aku log out dari FB.. thanks pink sebab bagitau aku berita ni.. 


kalau nak diceritakan kebaikan abang ady ni.. memang aku tak mampu nak balas sume jasa baik die kat aku.. die la kekuatan aku mase aku susah time kat politeknik dulu.. die dengan family die banyak bantu aku.. termasok la ex aku, si ujang tu... ok, lupekan tentang ujang tu.. kite fokus kat abang ady.. x bole lebih2.. nanti Mr. Ekey marah.. tettttttt... ;p


aku ingat lagi.. betapa abang ady sanggup datang tengah malam semata mata nak amik aku yang demam terok balik ke rumah die.. die ngan isteri die jage aku sampai aku sembuh.. terharu we... aku nak balik umah aku jauh.. aku tak larat.. tapii.. aku memang tak sangka diorang sanggup bersusah payah untuk aku.. walaupon life dorang tak la sesenang orang lain.. 


mak die pon baik.. happening gile gile.. ade sekali tu.. kitorang celebrate birthday anak die.. whom is anak angkat aku la secara rasminye kan..? najmi punye befdey.. tak sangka mak die datang wat surprise.. datang berkenalan ngan kitorang adik adik angkat abang ady.. pastu yang bestnye mak die ni.. mak die memang jenis selamba je.. siap suruh abang ady bawak aku pegi umah dorang kat mane eh.. aku lupe lak.. hehe, terok btol. siap pegi kenduri sane sini.. bejalan sakan aku time tu..


makcik... semoga cepat sembuh ye... jan doakan yang terbaik untuk makcik.. abang.. akak... banyakkan bersabar ye... sorry sebab tak dapat bersama time abang susah macam ni... :(


korang pon tolongla doakan yang terbaik untuk die ye.. :) thanks. :)

No comments: