My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

||_+_pedih sekeping hati_+_||

hati...
segumpal darah yg sgt mudah disakiti..
sgt senang utk mengasihi..
teramat senang utk dicalari..
dan lebih mudah utk menyayangi...
sesakit mane pon sekeping hati ni..
hati ni masih mampu utk memberi ruang utk dipenuhi dgn cinta..

hmmm......
sbnrnye aku x tau aku nk tulis ape..
cuma aku nk luahkan..
tp aku x pasti ape yg perlu diluahkan..
mainan hati...
mainan SYETON..

hmm...
semoga dijauhkan dr segala penyakit hati...
pening2...
hehehehe

4 comments:

lady kina said...

ko ni br kecewa ke ape?

Abdul Mahfuz Bin Abdul Rahman said...

mengapakah hati mu wahai jannah... tenangkan lah dengan zikrullah ....

+_Miss.Jannah_+ said...

oit kinah..
mind setting tu kene kasi center cket.. ;p
hati serabot je tros ingt kecewa ka?ape da... ;p

apuz : alhamdulillah..tenang dh cket ni.. :) thanks apuz :D

lady kina said...

aku tye je....hadoi emo btol kwn aku sorg ni....;p