My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

||_+_aku dan hidung_+_||

pukul 3 pagi..
aku x boleh nak tido..
bkn sbb teringatkan si dia...
tp..
hidung ni asyik nak menangis je..
sakit kepala woo..

alahai resdung..
aku paling benci kalo nate ni attack..
arini kaw2 die serang..
mane x nye..
almost one hour aku dok bersin2..
hingus mengalir..
selekeh gile!
abes segulung tisu ni aku kejekan..

actually dah dua bln gak resdung aku x wat hal..
maybe arini dia balas dendam..
hadoyyai..
gatal2 hidung..
rase mcm nak picit 24/7 je..
hmmm..
kalo cmni la gayenye..
aku kene sambung balik treatment la jawabnye..
muke aku pon dah start naik lg ni..
cik2 J telah mule nak tunjuk belang..
haaa..
tu la jannah..
da tau resdung,x nak pantang makan..
kan dah jd gini,sape yg susah??
ko jugak..
trust me...
pasni mmg aku pantang mkn punye..
tp seminggu je yg tahan..
haha.
mane bole tahan beb..
x leh mkn seafood..
seafood xpe,sbb family aku jrg sgt nak mkn seafood..
makanan goreng2??
ayam,ikan goreng..
yg ade minyak2 sume x bole..
mkn pedas2 pon x bole??
WTF man!!
da tu nak mkn ape?
mkn tanah?
hadoi2..
kalo cenggini la gayenye..
ari2 mkn bubur nasik jela we...
biar turun jd 48kg!
biar jd tulang,bole buat sup..
haha

penat gile resdung ni..
baik tido..
zasss!!

No comments: