My VVIP

..LIKE LA BLOG KITE..

||_+_celotehku_+_||

dear my very opened-diary.......
arini tibe2 nak rase sedih lak...
walopon aku dh bejaye jadikan blog aku agak comel mcm ni.. ;)
aku hepi sgt bile blog ni dh comel cket...
tinggal nak letak lagu je ni.. ;)
nak mintak ajar PINK..die lupe... :))
so,aku kene tunggu blog master on9..
master on9 tu aku namekan sbg DAQQOLIN DAQQOSI..
haha,jgn marah ye daq..
name tu dh mcm comel lak bunyik die..

dialog rekaan aku :

daq : bkn main sodap ngenakan aku blkg2 ye...
aku : aisehmen....kantoi...cmne tau ni daqqolin?
daq : dah kate follower,kompem2 la tau.. HAIH!

hahaha..mengarot..
ok2..back to d mood...
sedih....rase sedih tibe2...
knape eh..?
hmm....bile ingt2 balik...
dah lame sgt aku x sedih2 ni..
laughters n cries do come n go i guess...
mybe dh lame sgt aku enjoy2...
so skrg ni dtg la mase sedih aku..
kan?? ;)

saba2...jgn cpt cengeng jannah...
ko kuat!!
x mo nanges2...
x mo x mo.. ;)

haaaaaaaaaaaa....................
bosannye la hai mlm ni..
MEL aka IELA bz ngan REPORT die...
dlm byk2 mlm,mlm ni gak la die nk kene jd rajin..
aku ditinggalkan kesorangan...
yg PINK pulak..
die pon ngah update blog die..
DAQ pulak g otosen..
PINK la yg gitau..tp x pulak kitorg tau brape lame otosennye...
alahaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..
bosan la!!
ni mengundang rase nak membebel byk2 ni...hehe
tp..nk bebel kat sape ni...
aduhhhhh...

so...pe kate kite layan lagu...? :D
jap2..nak carik lagu2 best kat youtube jap..

_+_selepas 10 minit berlalu_+_

ni la hasilnye...
jom kite layannnnn ;)

-funny cats n dogs-


haha...best kan?
ok guys..
later ;)

No comments: